Šenčur, 26. 4. 2012
Jelovica vsako leto povečuje prisotnost na italijanskem trgu, kamor izvozi visoko kakovostne lesene objekte, zgrajene v nizkoenergijskem standardu KlimaHaus. V letu 2012 so podpisali nove pogodbe za individualne hiše, na Južnem Tirolskem pa v februarju izvedli zahtevno nadgradnjo hotelskega kompleksa v montažni leseni gradnji.
Jelovica z rastjo izvoza hiš in večjih objektovJelovica svoj izvoz v sosednjo Italijo povečuje predvsem na področju sodobnih in
energijsko varčnih hiš in
večjih objektov. Družba je zaupanje kupcev, poleg kakovostnih materialov, dobila predvsem zaradi strokovnega znanja zaposlenih pri konstruiranju in izdelavi kompleksnih projektov in dobre odzivnosti. V zadnjih letih povečujejo prodajo
individualnih hiš po vsej Italiji, pa tudi gradnjo
lesenih večstanovanjskih objektov in nadgradenj.
Obnova objekta v le nekaj mesecihV Jelovici so v prvih mesecih 2012 na Južnem Tirolskem zaključili zahteven projekt, kjer so izvedli nadgradnjo hotela ob jezeru Molveno. Investitor je namreč želel povečati svoje hotelske kapacitete in obnoviti celoten kompleks v energijsko varčnega.
Nadgradnja hotela je bila tokrat, zaradi arhitekturnih in konstrukcijskih specifik ter zahtev certifikata KlimaHaus, tehnološko bolj zahtevna. Pri izdelavi je bil pomemben tudi časovni okvir, saj je investitor s prenovo začel 1.1. 2012, pet mesecev kasneje pa že sprejema prve prve goste v prenovljenem kompleksu.
Certifikat KlimaHausIstemu italijanskemu investitorju je Jelovica pred leti dobavila leseno energijsko varčno hišo, za katero je bil opravljen
certifikat KlimaHaus. Gre za certifikat energijske varčnosti, ki je v Italiji priznan
nizkoenergijski standard za novogradnje in sanacije obstoječih stavb. Povezuje namreč energijsko varčnost, udobje bivanja in trajnostno gradnjo z uporabo obnovljivih virov energije, premišljenim načrtovanjem in uporabo okoljsko ustrezne tehnike.
Jelovica v letu 2012 uspešno povečuje svojo prisotnost na tujih trgih, predvsem v Italiji, Švici, Nemčiji, kjer deluje prek dobro razvejane partnerske mreže. Njihova široka paleta visokokakovostnih produktov, za katere imajo potrebne mednarodne certifikate, predvsem pa izkušnje, znanje in zanesljivost, so vse bolj prepoznani tudi pri kupcih v tujini.
Objave v medijih
www.mojdom.dnevnik.si - spletna objava >>>