Šenčur, 26. 1. 2012
Jelovica je po raziskavi Društva potrošnikov za rangiranje in definiranje blagovnih in storitvenih znamk si.Brand v letu 2011, glede na lansko objavljeno lestvico, pridobila dve mesti, kar jo uvršča med 50 najbolj prepoznavnih slovenskih in tujih znamk v Sloveniji, po izboru potrošnikov. Jelovica, vodilni proizvajalec lesenih, energijsko varčnih hiš, oken in vrat z več desetletno tradicijo, se je po raziskavi Društvo potrošnikov za rangiranje in definiranje blagovnih in storitvenih znamk si.Brand v letu 2011 uvrstila na med najbolj prepoznavne znamke v Sloveniji po izboru potrošnikov. Glede na lanskoletno razvrstitev je pridobila dve mesti in se uvrstila na na 42. mesto med domačimi ali tujini znamkami, ki jih prepoznajo slovenski potrošniki.
Blagovna znamka JELOVICA je bila v preteklih desetletjih zelo prepoznavna. Družba Jelovica danes precej pozornosti posveča svoji novi poslovni usmeritvi: les, trajnostna gradnja, energijska učinkovitost, in kakovost izdelkov, in revitalizaciji blagovne znamke, kar so prepoznali tudi potrošniki. Naklonjenost potrošnikov so si pridobili tudi s svojim celovitim pristopom do strank in drugimi aktivnostmi na nivoju lokalnih skupnosti.
Raziskavo je opravilo Društvo potrošnikov za rangiranje in definiranje blagovnih in storitvenih znamk si.Brand. Po vzoru razvrščanja blagovnih znamk, kot je Superbrands in Trusted Brands, so bile najboljše slovenske blagovne in storitvene znamke uvrščene na lestvici si.Brand TOP50 2011. V raziskavi so sodelovale slovenske in tuje korporativne in posamične blagovne in storitvene znamke, ki so registrirane pri Uradu Republike Slovenije za intelektualno lastnino ali pri drugih formalnih pri drugih formalnih mednarodnih organizacijah. Anketiranci v starostni skupini med 15 in 65 let odgovarjali na vprašanja o zavedanju, priljubljenosti, prepoznavnosti, všečnosti in uporabnosti blagovnih in storitvenih znamk.
»Veseli me, da je blagovna znamka Jelovica pridobila na ugledu. Našo usmeritev v naravne in okolju prijazno, energijsko varčne lesene izdelke, ki jih predstavljamo pod blagovno znamko Jelovica so opazili tudi potrošniki z našo prisotnostjo na trgu,« je dejal Gregor Benčina, predsednik upravnega odbora Jelovica d. d. »Veseli me tudi to, da je cenjena kombinacija tradicije in inovativnosti, ki jo ima Jelovica, kar nam daje zagon za nove izzive in višjo uvrstitev na lestvici najboljših znamk v Sloveniji.«
Družba Jelovica prejme ekskluzivno pravico do enoletne uporabe znaka si.Brand 2011.
